Osmaniye’de YKS AYT’ye Saniyeler Kala Yetişen Öğrenci Kapıda Kaldı: “1 Yıllık Emeğim Boşa Gitti”

Osmaniye Anadolu Lisesi’nde dün gerçekleştirilen YKS ikinci oturumu AYT’de yaşanan olay, sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Trafik nedeniyle sınav başlangıcına son dakikada okula ulaşan bir kız öğrenci, görevli tarafından kapının yüzüne kapatılması üzerine sınava giremedi.

Osmaniye’de YKS AYT’ye Saniyeler Kala Yetişen Öğrenci Kapıda Kaldı: “1 Yıllık Emeğim Boşa Gitti”
Osmaniye’de YKS AYT’ye Saniyeler Kala Yetişen Öğrenci Kapıda Kaldı: “1 Yıllık Emeğim Boşa Gitti”

Olay, Osmaniye Anadolu Lisesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ikinci oturumu Alan Yeterlilik Testi (AYT) öncesinde, trafik nedeniyle sınava yetişmekte zorlanan öğrenci, sınavın başlamasına yaklaşık 1 dakika kala okulun önüne ulaştı.

O anları anlatan öğrenci, “Trafikten dolayı son 1 dakika kala okulun önündeydim. 2 kapı da açıktı” dedi. Öğrenci, sınava yetişebilmek için koşmaya başladı. Ancak, öğrencinin geldiğini gören görevlinin içeri girerek kapıyı kapatması büyük tepki topladı.

Benim 1 Yıllık Emeğim Boşa Gitti 

Saniyelerle sınavı kaçıran genç kız, yaşadığı hayal kırıklığını şu sözlerle dile getirdi:

“Görevli benim geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattı. Benim 1 yıllık emeğim boşa gitti.”

O sırada okul önünde bulunan velilerin “Al, al” sloganları attığı ve öğrenciye destek olduğu öğrenildi. Ancak tüm çabalara rağmen öğrenci içeri alınmadı.

Olayın görüntüleri sosyal medyada hızla yayılırken, kullanıcılar görevlinin tutumuna tepki gösterdi. Öte yandan, okul kapısını kapatan görevliler hakkında soruşturma başlatıldığı belirtiliyor.